1 Nisan 2014 Salı

GARNIER Kafeinli Kapatıcı Roll-On

Merhaba Arkadaşlar,

İlk göz altı kapatıcı yorumumu Garnier'la başlıyorum. Migros'ta gezinirken gördüğüm indirimde olan bir üründü. Göz altı halkarına karşı, morlukları kapatan roll on yazısını görünce atlamıştım.

Kutusunda yazılanlar,
  • Göz altı morluklarını kapatır. 
  • Yoğunluklarını ve yüzeylerini azaltır.
  • Göz çevresini aydınlatır, nemlendirir ve kırışıklıkları azaltır.




Sıvı bir yapısı var, alkol kokuyor. 
Sürdüğüm yer çok belli, hem renginden hemde çizgiler daha belirginleşti elimde bile.




Sürdükten sonra topaklanma oldu çok kuru göz altlarım olduğundan olabilir.
   
Gelelim yorumlaraaaa daha içindekilere bakmadan bile geçemedi benden Garnier. 
Göz altlarını kapattı mı? Eh biraz hala görüyorum.
Nemlendirdi mi? Kesinlikle hayır. Zaten alkol kokuyor. Kurutması lazım mantıken.
Kırışıklıkları azalttı mı? Hayır belirginleştirdi. Çizgilere toplandı.

İçindekilere gelince! Arkadaşlar, bu ürünün içinde Alkol Denat var ve kötü alkollerden biri. Alkol Denat, cildi kurutur. Cildi tahriş eder. Hücrelere zarar verir yani cytotoxic olabilir. 

Açıkçası güzel bir kapatıcı olsaydı da almazdım. Kesinlikle çok kötü ve zararlı bir ürün. Belki çok yağlı ciltler sevebilir ama göz altımı kapatacağım derken kırışık olursa sonradan benim gibi uğraşırsınız :) 
Kimse kusura bakmasın. İyiye iyi kötüye kötü! :))) 


Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder