6 Nisan 2014 Pazar

En Sevdiğim Rujlar (My Favorite Lipsticks)

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sizlerle sevdiğim rujlardan bir kaç tanesini paylaşmak isterim.
Sadece bir markayı kullanmıyorum. Zaten tanıtım yapmıyorum ben. Bir marka seçip bütün ürünlerini tanıtma ve iyiymiş gibi göstermek hiç istemem, gösterenleride sevmiyorum. Onlara kanıp alıyoruz (çok yaptım ben) üstüne bir ton para verip. Yazık. Yapmayın lütfen.

Bazı markalardan bir kaç tane beğendiğim renk var. Durmadan onları alıp duruyorum. Hatta yanlışlıkla tekrar aynı şeyi beğenip aynı rujdan iki tane aldığım bile oldu.
Açıkçası fondoten, pudra, allık kesinlikle içeriğine göre almaya çalışıyorum. Ama ruj, dudak kalemi, göz kalemi, eyeliner, rimel nedense çok para vermeyi gereksiz görüyorum. İçerik tabiki önemli sonuçta ruju istemeden yemiş oluyoruz. Ama işte Estee Lauder, Dior, Lancome.. Çok pahalı yaa...
Bende hem içeriği iyi olan hem de sevdiğim renkleri sizlerle paylaşacağım.

Bir de şunu farkettim. Her markanın iyi olduğu bir ürün var. Missha nın BB kremi, Bourjois Allık, Urban Decay far, Mac kapatıcıları iyi, farlarıda güzel.. Ama yinede ön plana çıkan bir ürün var.

Bence Yves Rocher'in de en güzel ürün ruj!


                                      



Nemlendirmesi çok güzel.
İçerisinde zararlı alkol, paraben, paraffin yok. Mika ve silika var ama dikkat edin yemeyin akciğer kanseri olmayalım iki süs için :)
İki favorim var Yves Rocher de 62 ROSE DAMAS ve 32 ROUGE COQUELICOT. Kırmızı rujla üst dudağı büyük gösterme tekniğimde kullandığım ruj bu ürün. Rose u çok sevdim ben. Çok doğal bence :)

Sizin sevdiğiniz rujlar nedir?
Değişik doğal renkler sevdiğiniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.

Görüşmek üzere! :)

Hi Everyone!

I want to share with you my favorite lipsticks. I don't use just one brand. I dont want to choose one brand and I will not tell u good something even though they re bad products. I have noticed that  every brand has one good product which is famous. For example, BB krem by Missha, Brushs by Nars etc.

I care about ingredients of powder, fondation cause of my skin but for lipstick I dont want to spend money too much. They re really expensive in my country especially Dir, Estee Lauder etc.

I think, famous product of Yves Rocher is lipstick product.
I really like moistruzing.
I have two lovely colors that I often use.

62  ROSE DAMAS ( it is useful for daily)
32 ROUGE COQUELICOT ( anyway u saw this color in my blog :) )

Moisturizing is really good, it is softy and matte.
There isn't any harmfull things in it. Mica and silica is used but nevertheless be careful don't eat your lipstick not to be lung cancer! :)
Rose is natural color that I recommend.
What is your favorite lipstick? :)

See you soon!


I use it with glossy lipstick :)

 62 ROSE DAMAS 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder