2 Nisan 2014 Çarşamba

Üst Dudağı Daha Büyük Gösteren Makyaj Tekniğim


Merhaba Arkadaşlar,

Ben üst dudağı çok hafif büyük, alt dudağı daha silik dudak yapısını çok seviyorum. Botokslular hariç! Yapay olan her şey itici! Audrey Tautou, Marion Cotillard gibi Fransız kadınlarının tarzını, makyajını beğeniyorum. Dudaklarınıda makyajla, üst dudağını daha büyük gösteriyorlar. Kendi çapımda inceledikten sonra üst dudağı daha büyük olan,  kırmızı ruj nasıl sürülür paylaşmak isterim.



Alt dudakta aydınlatıcı var. Üst dudakta hafif kalem.
Gördüğünüz gibi sadece koyu renk kalem üst dudakta, altta aydınlatıcı var.

1. Dudağınızı nemlendirin. Bepanten, nivea olabilir. Sürün bekleyin.



2. Aydınlatıcı! Dudak çizginizin hafif bir ton açığı concealer olabilir, fondöten olabilir. Ben Clarins stick concealer kullandım. Fırça ile kenarını çerçeveledim. Ardından fırça ile yayın amaç dudağınızın kenarlarını aydınlık göstermek. Dudağınızı ön plana çıkarmak.


3. Kırmızı dudak kalemiyle, üst dudağınızın dudak çizgisinden biraz yukarısını kalemle belirginleştirin. Rujunuzdan bir ton koyu yada aynı renk olabilir. Ben koyu tercih ediyorum kalemi genelde.



4. Üst dudağınıza kırmızı ruj sürün, taşırmayın. Sürdükten sonra üst dudağınızı, alt dudağınızla birleştirin. Alt dudağınıza geçsin ruj.



5.  Bence en kritik yer. Alt dudağada üst dudaktaki gibi kalem çekersek dışından, o dediğimiz yapay görüntüye geçiyoruz. Amaç üst dudağımıza dikkat çekmek, hatları belirginleştirmek. Alt dudağımızın kenarlarına biraz daha aydınlatıp küçültüyoruz. orta kısmı daha büyük.



6. Ve alt kısmına çok az çizgi olarak değilde belli belirsiz çizgi çekip, kırmızı ruju sürüyoruz!

7. Gündüz değilde gece makyajında üst dudağıızın bombeli yerine kahverengiyle, kırmızı çizginin üstüne geçerseniz dudağınızın gölgesi gibi duruyor. Daha dolgun üst dudaklar oluyor :)

Vee Sonuç:


Burda biraz alta fazla çizgi çekmişim:)



Umarım beğenmişsinizdir :)


Görüşmek üzere!                                           

2 yorum:

  1. Çok başarılı gözüküyor fotoğraflardan değişik bir teknik yarın deneyeceğim:) ayrıca cok güzel bir profil olmuş gelecek bilgileri merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) beğenirseniz yazacağım bol bol. bu yorumları görmek mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil