2 Nisan 2014 Çarşamba

Kuru ve Hassas Ciltler İçin En İyi Pudra! (The Best Powder for Dry and Sensitive Skin!)


Merhaba Arkadaşlar :)

Fondötenle aram iyi değil. Hem bende yapay duruyor hem de yaşlandırıyor gibi hissediyorum. Bir ton boya yüzümde, gözenekler kapalı, cilt nefes alamıyor. Yüzüm kaldırmıyor boyayı. Belki de cildim hassas ben öyle hissediyor olabilirim. Kapatıcılarla, sivilce-leke-morluk kapadıktan sonra hafif pudra benim daha çok hoşuma gidiyor.
En beğendiğim! En sevdiğim! En bayıldığım Pudra!

 'JANE IREDALE PurePressed Base SPF20 Mineral Powder'. 

Gerçekten çok sevdim bu pudrayı.

Hi everyone! :)

I'm in bad with foundations. I think, most of foundations seem unnatural. Foundations make me feel like I'm aged that a huge amount of products on my face, closed pores and the skin can't breathe anymore! Maybe the reason of this feeling is due to my sensitive and dry skin. I like concealing my darkness areas, spots, pimples etc. afterwards I prefer using powder without foundation.


My favorite powder is  'JANE IREDALE PurePressed Base SPF20 Mineral Powder'. 

Seriously the most beautiful pressed powder I've ever used.


Kutusu gayet başarılı. Orjinallik, asalet, kalite..Olmuş kutusu olmuş. Tabi kutusu yetmiyor sadece!
   
Dokusu  oldukça hafif rengimide bulmuşum, benzer gözüküyor.  Kesinlikle kurutmuyor.




Gelelim içeriğine, Neden Jane Iredale??

1. Dermokozmetik. Eczane ürünü. İçeriğinde zararlı olabilecek paraben, kötü alkol, paraffin, parfüm, talk hiç biri yok. Bir tek mika gözüme çarptı. Mika da terlemeye, vücuttaki yağa dirençli olması için kullanılıyor. Talktan daha iyi. Olmasa da olurmuş. Miktarı azdır. Eczane ürünü çünkü.

2. Sun Protection Factor (SPF) 20.

3.UVB/UVA Koruyuculuğu var. Kutunun üzerinde ''Recommended Skin Cancer Foundation'' yazıyor. Bu ürünü Cilt Kanseri Kurumu önermiş. Yani bu ürünü yüzünüzde, güneş ışınları zarar vermeden gönül rahatlığıyla kullanılabilirsiniz.

4. Bu pudra göz altınada kullanılabiliyor.Göz altını koruması için hatta tavsiye ediliyor youtube video larında. Genelde yabancılar göz altı morluğu için nötr leyici corrector kullanıp üzerine bu pudrayı kullanıyorlar.

5. Renk seçeneği çok güzel. Bisque benim pudranın adı. İlk defa kendime uygun renk buldum. Eski aldıklarımda ya pembe ya turuncu oluyordu. Alırken güzel bir bakıyorum güneşte belli oluyor. Boynumla farklı renk. Deli oluyorum! 

6. Kesinlikle kurutmuyor. Benim cildim çok kuru, hassas ve alerjik. Burnumun kenarı topak topak olur sürünce. Hiç bir şekilde olmuyor. Bu yanı çok güzel.

7. Önemsiyor musunuz bilmiyorum ama kutunun arkasında da yazıyor. Product not tested on animals. Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar kanunen dahi olsa. Mac, Loreal, Estee Lauder kanunların gerektiği durumlarda hayvanlar üzerinde test yaptıklarını demişti. İçim rahat bu konıda. Hayvanlar üzerinde test yapılan hiç bir ürünü almıyorum artık. Bu konuda ısrarlıyım da. Biraz güzel olacağım diye hayvanların acı çekmesi o kişilere para vermek hoşuma gitmiyor. 

8. Gramaj? Fiyat? 10 g'ı 128 lira internette. Çok pahalı. Lakin indirim yapmışlar. 89 lira indirimli hali ve 3 al 2 öde kampanyası var. 3 pudra alsan 60 lira ya gelcek. Niye insan 3 pudra alır o da ayrı mesele. :D

SONUÇ: Mükemmel pudra. Ben çok zor beğenirim. Normalde kesin bir şey bulurum ama bulamadım ve ısrarla tavsiye ediyorum! 


Görüşmek üzere! :)

Why Jane Iredale?

1. It's dermocosmetic product. There is no paraben, paraffin, alcohol, parfume, talc in it. There is just mica that I've noticed as a harsh mineral. However, mica is used for resistance to sweating or body oils. Also, mica is better than talc nevertheless it would be better not to contain harmful minerals.

2. Sun Protection Factor (SPF) 20

3. UVB/UVA Protection. It is recommended by Skin Cancer Foundation. In other words, we can use it mind at peace under the sun.

4. Also, this product is either used for concealing under eye. For me, it will be better using after corrector because I have darkness area under my eye!

5.Color options are really wide. My powder's color is Bisque. For the first time in my life, I found the right color for me. Previously, I bought powder that I thought it was suitable for me but than I've noticed that it was a pink or orange. Color differences between neck and face, it drives me crazy!

6. I really don't know whether it is important for you or not but it is really nice being products which are not tested on animals. I read about something about companies such as Estee Lauder, Mac etc. which they tested products on animals. From now on, I will not buy products of these companies.

7. What about weight? Price?
10 grams, 128 TL. It is expensive but there is a campaing on the web sites.
www.dermoeczanem.com

See you soon! :)


Yüzümde pudra olan fotoğraf. Fikir edinmeniz için koyayım dedim. :)
Jane Iredale Powder on my face! :)

4 yorum:

  1. Kuru ciltliler nasıl pudra kullanabiliyor anlayamıyorum. Pudra hep nemi emen bir ürün gibi geliyor bana, e benim cildimde nem zaten eksik olan bir şey ki? Ben hala anlayamadım hem pudra sürüyorsun hem de nasıl kurutmuyor?? yani katı kıvamlı fondoten gibi falan mı?
    bir de bir sorum var. rimmel london'ın true match serisi kuru ciltliler için. O serinin bir de pudrası varmış (geçen tesadüfen gördüm). koyu kıvamlı pudra gibi bir şey yazıyordu üzerinde, tavsiye eder misin? ben de kuru ciltliyim ve anlamak istiyorum :((((

    YanıtlaSil
  2. Pudranın içindekilere bakmak lazım. Su tutan malzemelerse (hidrofilik) nemi alır. Alkol, talk bunlar hep vücuttaki suyu ve yağı emen malzemelerdir. Rimmel i kullanmadım hiç fakat içeriğine baktım şuan, Rimmel Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder değil mi? TALC, MICA, POLYETHYLENE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, BISMUTH OXYCHLORIDE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, PPG-51/SMDI COPOLYMER, DIMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, SILICA, AMODIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, METHYLPARABEN, LECITHIN, PHENOXYETHANOL, LAUROYL LYSINE, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, EUTERPE OLERACEA JUICE POWDER, PUNICA GRANATUM FRUIT JUICE, SAPPHIRE POWDER, VITIS VINIFERA (GRAPE) JUICE. [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-: IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), ULTRAMARINES (CI 77007)]. Talk! kurutur. Alkol yok içinde. Bu yüzden kuru ciltler için demişlerdir. Fakat paraben var. Bence sağlıksız bir ürün. Silica genelde tane boyutu yüksek, kaba pudralarda kullanılır. Zaten dokusundan anlarsın elleyince. Silica, zarar verir çizer yüzünü farketmesende. Evet güzel durabilir ama kırışırsın. Göz altlarımı öyle yaptım çünkü ben. Eğer cildin çok kuruysa benim gibi! eczaneden al kesinlikle çünkü Jane Iredale pudrasının içinde kurutucu hiç bir şey yok. Burnumun kenarları pul pul olurdu pudra sürünce. Pürüzsüz oluyor. Nemlendirici sürüp biraz bekleyip üzerine pudra sürüyorum. Sadece bu marka değil eczaneden La Roche Posay markasıda uygun ve güzel. Ben renk olarak sadece bunda bulduğum için yazdım. Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

    YanıtlaSil
  3. ürünü nereden aldınız ben bulamadım internette satışı yok sanırm yabancı sitelerde war!

    YanıtlaSil