3 Nisan 2014 Perşembe

CLARINS Göz Altı Kapatıcısı (Clarins Stick Concealer)

Merhaba Arkadaşlar!

Göz altı kapatıcısı maratonumuza devam ediyoruz. Bugün de Clarins göz altı kapatıcısı hakkındaki fikirlerimi paylaşmak isterim.

Farkettim ki, Blog göz altı fotoğraflarımla dolmuş :D İçim kararıyor gördükçe. Bu yüzden artık sadece sürülmüş halini ekleyeceğim. Sürülmemiş halini görmek isteyen arkadaşlar ilk yorumlarıma bakarlarsa sevinirim. Fenalık geldi ama bulacağız en iyi göz altı kapatıcısını!

Hi Everyone!

Let's continue searching for the best concealer. Today, I want to share my ideas about Clarins Stick Concealer!

I am aware of something in my Blog that all of my photos show my under eye :D I feel very bad about it! From now on, I will add only eye photograph which is rubbed with concealer. If you want to see my first look, I will be glad if you look to my other writings.





Dokusu biraz sert.. Tam ciltle bütünleşemiyor gibi..
Sürüldükten sonraki hali. Aydınlandım sanki :D

Beğendim mi? Olsa da olur olmasa da olur. Muhtaç kalmadıkça gözaltıma sürmeyeceğim. Neden?


1. Çok kuru. Ya da benim cildime öyle geldi. İçinde wax varmış böyle yapıştı sanki. Rahatsız edici. Yumuşak değil.


2. Evet kapattı şu an öyle gözüküyor ama iki üç saat sonra çizgilere doluyor, ve kapatıcılığı geçiyor! Günde 100 kere tazelemek lazım. Kullanım açısından rahat ama uğraşır mısınız sizin kararınız.


3. Kapattı biraz ama doğal değil. Dışardan ''Evet benim gözümün altında kapatıcı var'' diyor sanki.


4. İçindekilerde alkol, paraben, paraffin hiçbiri yok. Güzel bir ürün aslında içerik açısından. Mika ve talk var ama o da çoğu ürünlerde var. Sivilce falan kapatmak için iyi olabilir. Ben mesela bazen dudak için aydınlatıcı olarak kullanıyorum.

Kısaca benim fikrim göz altı kapatıcısı dışında her yerde kullanılabilir!

İyi ya da kötü fikir edindiyseniz ne mutlu bana :) Ben ettim, siz etmeyin! Kötü ürünlere boşuna para harcamayın!


Görüşmek üzere! :)





Did I like it? If it is not mendatory, I will not use it for my under eye.

1. Too much dry. Maybe the reason is that my skin is very dry. There is a wax in it and I feel texture of wax. It is quite rough, not softy.

2. It covered my dark circles well but after 2 or 3 hours, concealer filled my wrinkles and creased. Its cakey.

3. It seems unnatural. My under eye says '' Yeah I am unnatural, I am add-on'' Bluh.

4. There is no paraben, alcohol, paraffin. Actually Clarins Concealer is really good product with regard to ingredients. There are mica and talc but most of the products have these harsh minerals. It is good for concealing pimples. I always use it for highlighter for my lips.

After reading this article, I will be glad if you have any idea good or bad. I dont want to waste of money for bad products.

See you soon! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder