5 Nisan 2014 Cumartesi

En Sevdiğim Allığım! (My Favorite Brush!)


Merhaba Arkadaşlar!

Bugün sizlere en sevdiğim allığı göstermek istiyorum! Nars allıkları hiç denemedim ama çok övgüsünü duydum belkide bu allıktan vazgeçemediğim için deneme ihtiyacı duymamışımdır. Ama deneyeceğim kesin.


Kokusu, matlığı, doğallığı, dokusu, içeriği her şeyi çok güzel..

Tabiki de Bourjois!!!

Hi Everybody!

Today, I want to share with you my favorite brush! I didnt try Nars but I heard good comments about it maybe the reason is that I couldnt give up this product! but even so I will try Nars. What is my favorite brush??

Absolutely Bourjois! =)





I have number 41,37 and 22.
41 peach, Bonne Mine
37 pink, Rose Pompon
22 brown-red, Tomette Dior

22 has a little bit glimmer. It's really cool with red lipstick.

37 is really natural u can use it for daily.
My favorite is 41!
I decided that my color is peach this year. Previously years, my favorite color was pink. Now I turned from pink to orange! I dont know the reason probably psychological :)(:
By the way, Nivea lipstick moisturiser (peach) is really cool. I strongly recommend!

Lets continue to ingredients, there is no paraben or harmfull things. It consists of alumina and titanium dioxide. There is just a little bit parfume. Anyway it is really obvious from smell! I really want to eat it!

Nevertheless, it will be better to be carefull parfume if you are allergic asthma like me! :)

I am in love with this brush. What about you?=)


See you soon!



Borjois'in no: 41,37 ve 22 si var bende.
41 şeftali, Bonne Mine
37 pembe, Rose Pompon
22 kahve-kırmızı, Tomette Dior

22 de biraz ışıltı var. Pembe ve şeftali mat. Kokuları çok iyi! Ooooh mis :D Koklıyıp koklıyıp duruyorum.
En sevdiğim şeftali, bu sene kendime nedense şeftali rengini belirledim. Geçen seneler takıntım pembe kırmızıydı. Artık şeftali çıkacak içimden. Bu arada Nivea dudak nemlendiricisi şeftali alın kesinlikle tavsiye ediyorum.

Gelelim içeriğinee,
Arkasında zaten paraben olmadığı yazıyor. Problem olacak hiç bir katkı yok, alümina ve titanyumdioksitten oluşmuş bir ürün. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bir tek parfüm var içinde o da kokusundan anlaşılıyor zaten. Astım alerjikseniz benim gibi dikkat edin bu tarz parfümlü ürünlere! :)

Ben çok sevdim Bourjois'i siz ne dersiniz?



Görüşmek üzere!

Bourjois Şeftali allığım ve ben :)
Its me and my bourjois brush :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder