3 Nisan 2014 Perşembe

En İyi Göz Altı Morluğu Nötrleyicisi! (The Best Corrector For Dark Circles!)


Merhaba Arkadaşlar,

Ben Jane Iredale'den 3 ürün aldım 2 sinden memnun kaldım. İlki pudraydı ayıla bayıla yazmıştım, ikincisi de bu kapatıcı.

Aslında kapatıcı değil. Corrector. Mor halkalar için nötrleyici desek daha doğru olur. Bu kapatıcıyı sürüp, üzerine pudra sürüyorlar gerçektende güzel oluyor.

JANE IREDALE Koyu Halkalar İçin Aydınlatan Kapatıcı  (Jane Iredale Enlighten Concealer Anti Cernes)










  • Ürünün serbest radikallere karşı koruyucu olması güzel. Serbest Radikal ne? Elektronunu kaybetmiş oksijen atomu. Başkalarından elektron çalmak ister. DNA ya göz dikerler. Kollajendeki proteine saldırırsa, protein molekülleri arasında çapraz bağlar oluşuyor ve dokularda sertliklere neden oluyor. Kısaca DNA yapısını bozuyor korunmazsa. Kansere kadar gider bu muhabbet.


  • İçeriğinde K vitamini olması güzel. Mika, silika dışında zararlı mineral yok. Onlardanda kaçamıyoruz artık her üründe var.
  • Kurutmaması güzel.
  • Kapatıcılığı iyi bence. Turunculuk var biraz göz çevremde, baz gibi düşünülebilir bu ürün. O renk tamamıyle gidiyor. Ben üstüne yazın Lancome Effacernes sürüyorum. Kışın da pudrasını sürüyorum yetiyor.
  • Yapısından dolayı çizgilere dolma eğilimi var. Çok çok az alındığında hiç dolma olmuyor. Daha çok kapatsın diye bir ton ürün alınca ben normal tabi!
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemesi güzel!
Güzel bir ürün benim gibi göz altı sorunu yaşayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.

Umarım beğenmişsinizdir.

Görüşmek üzere! =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder