7 Nisan 2014 Pazartesi

ESTEE LAUDER Makyaj Setim

Merhaba Arkadaşlar,

Eğer şöyle adam akıllı bir makyaj setim olsun, az olsun öz olsun kaliteli olsun onu kullanayım ömürlük diyorsanız Estee Lauder ı tavsiye ederim. Evet pahalı ama değiyor. İndirimdeyken aldım parfümle birlikte. Pafüm olarakta Sensuous Noir aldım. Gerçekten çok başarılı gece kokusu.

Arkadaşlar makyaj malzemelerini, cilt bakım ürünlerini internetten alırsanız çok uygun oluyor. Ben görmeden rahat etmiyordum. Son kullanım tarihi geçmiştir diye hiç bulaşmıyordum. Jane Iredale, bu setler hep internetten aldım. Önemli olan güvenilir site! Başka sitede ucuz görsenizde güvenilir siteden alın derim. Kampanyaları, kuponları gerçekten avantajlı. Kazıklanmayalım!






Makyaj Temizleyicisi
Sensuous Noir



Gönderilen testerlar :)

Makyaj setinin içindekiler,

Makyaj temizleyicisi: Kullanmışım zaten bayağı. Alkol yok içinde! Göz ve yüz makyajını bu ürünle pamukla siliyorum. Çok başarılı.

Rimel: Topaklanma yok. Hacim kazandırıyor. Benim en uyuz olduğum şey, akması! Kirpiklerim uzun, gözümü kırptıkça aşağıya geçiyor. Maybeline lerin hepsinde bu sorunu yaşadım. Clinique rimelide geçiyor. Mac ve Estee Lauder da geçmedi. 

Oje: Rengi LOVE BITE. Amaan oje işte ne ekstrası olabilir ki demiştim. Ben koyu oje sürünce kırmızıysa bütün tırnağım parmaklarım kırmızı oluyordu! Rengi parlak canlı. Hemen pamukla sürünce çıkıyor! Kırmızılık pembelik yapmadan!

Dudak Parlatıcısı: Rengi 06, Magnificient Mauve Shimmer. Böyle nude parlatıcı ruj, full göz makyajı nedense bronzlara yakıştırıyorum. Beyazlara da şeftali, pembe renklerini beğeniyorum. Rengi ayılıp bayıldığım renk değil ama yapış yapış hissi yok, yumuşak, beğendim. 

Farlar: Farları çok iyi! Kalıcılığı, rengi, sedefliği, sürmeye kıyamadım. Özellikle benim kendime yakıştımadığım kahverengi tonları çok güzel.

Rujlar: Renkleri sırayla, 60 Fuchsia Fever, A0 Vanilla Truffle, 82 Pinkberry.. Özelliği kalıcı olmaları.. Kesinlikle doğru. Fuchsia ile oje aynı renk. Yumuşak, kurutmuyor, uzun süre duruyor. Renkleride güzel. Yves Rocher 3. benim için, Estee Lauder 2! :)(: Yves Rocher günlük için çok uygun. Estee Lauder özel günler için! 

Göz Kalemi: Aşırı siyah. Kajal intense eyeliner diye geçiyor zaten. Gerçekten eyeliner düşünenler için güzel olabilir. Ben dip göz kalemlerini kahverengi kullanıyorum. Bana çok siyah geldi.

Göz Kremi: Göz altı anti aging krem. Güzel bir kremdi bitmiş hemen :) Makyaj altına sürüyordum. Annem, ben ve babam kullandık! :D Yaşlanmak istemiyoruz ailecek :D

Göz Kremi: Estee Lauder Day Wear SPF15 Salatalık özlü bu tester gönderilen artıdan. Bunu çok sevdim. Sabahları kalkar kalkmaz sürüyorum. Göz çevrem canlanıyor.

Even Skintone Illuminator: Bu aslında renk eşitleyici ama hafif küçük simler var. Yüzünüze kullanıp harcayacağınıza çok güzel aydınlatıcı olur özellikle yanaklarda bronzlarda! Leke önleyiciymiş, eczane ürünü olmadığından öyle bir şey yapacağını sanmıyorum.

SONUÇ!!!
Kozmetik olarak kesinlikle Estee Lauder çok başarılı. Ne istediğiniz önemli. Taş gibi güzel makyaj istiyorsanız bu tarz ürünler gerçekten kaliteli öneriyorum ama çok hassas, narin, saçma sapan bir cildiniz varsa benim gibi düşünerek ve içeriklerine bakıp alın. Bana Estee Lauder alerji yapmadı. Alerji yapacak içerikler bu sette yok. Farkındaysanız bu seti alma nedenim kapatıcı, pudra ve fondoten yok. Tekrar söylüyorum. Cildinizle çok haşır neşir olacak ürünleri eczaneden alın!
Far, rimel, kalem, ruj, allık için devam bu ürünlere!

Siz ne düşünüyorsunuz?

Estee Lauder ürünleriyle ilk nude makyaj deneyimim! 





2 yorum:

  1. Makyaja yeni başlayanlar için harika bir set bence:)

    YanıtlaSil
  2. Evet bencede :) Bende çok beğendim

    YanıtlaSil