29 Mart 2014 Cumartesi

Merhaba! :)(:

Merhaba Arkadaşlar,

Sizlere kendimden ve makyaj serüvenimden bahsetmek istiyorum. 25 yaşındayım. Yüksek Mühendisim. Makyaj yapmayacak kadar güzel olmak çok isterdim lakin bana kısmet değilmiş. Her şeeey, mor göz altlarımı farketmemle başladı. Liseye gidiyordum. Abuk subuk markaların kapatıcılarını kullandım. Sonuç? Daha mor, kırışmış ve çökmüş göz altlarıydı. Yavaş yavaş para kazanmaya başlayınca makyaj ürünleri level ımı yükseltip Estee Lauder, Dior, Lancome vs. denedim. Baktım ki, benim cildim hassas, kuru ve alerjik. Dermokozmetiğe geçtim. Tabi bu süreç bayağı zamanımı aldı. Keşke en başta bilseydim. Bu arada göz altı bahanesiyle, pudralar, farlar, kapatıcılar, correctorlar, göz altı kremleri, bir sürü cilt bakım ürünü vs. deneyip durdum. Sonra farkettim ki göz altları bahane, aslında ben makyaj ve krem fetişistiyim!!! Gratis'e, Boyner'e, Mac'e vs. girince bir şey almadan çıkamıyorum. İnternette deli gibi  iyi ürün araştırıyorum. Dedim ki artık bunları benimde yazma vaktim geldi! ve sizlerle paylaşmayı kendime görev edindim. :)))

Bu arada acayip doğal makyajları çok seviyorum. Bir ton makyaj yapıp hiç sürmemiş gibi duranlara bayılıyorum. Tabi hiç sürmemişse ve güzelse tapıyorum direkt.

Bir de bir şeyi alırken rengine, tipine bakarak değil de içeriğine bakarak almaya çalışıyorum çünkü bazılarının çok eğlenceli, şirin, güzel kutuları var!!!

Son olarak, bu kadar paraya gerek yok ucuz alternatifleri var diye düşünenler olabilir. Loreal Lancome un alt ürünü yada da Bourjois Chanel in alt ürünü diye yazılar okudum, ürünler aynı özelliklere sahip olabilirler ama içerikleri aynı mı? Cildimiz için iyi mi??? Sonra Bourjois kullanan kırışırken, Chanel kullanana bir şey olmazsa ah vah demeyelim. İçeriklerine bakmalıyız kesinlikle!!! Benim kullandıklarımdan yola çıkarak, belki istisnalar vardır ama fiyat arttıkça içine konulan zararlı kimyasallar azalıyor, acı gerçek! :(

Neyse bol bol konuşuruz. Umarım beğenirsiniz.

Görüşmek üzere :)))




2 yorum:

  1. Merhaba, blog'unuz hayırlı olsun. İlk yazınızı çok beğendim. Devamını bekliyorum, aynı sorunlardan muzdaribiz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Sevindim beğenmenize. Devamı gelecek en kısa zamanda. :)

    YanıtlaSil